Ajankohtaista

26.3.2018Avoimia työpaikkoja Helsingissä, Lahdessa ja SiilinjärvelläLue lisää »13.3.2018Rakennusalan ammattilaiset kokoontuvat RovaniemelläLue lisää »14.2.2018Koulutuskiertue rakennusten paloturvallisuusasetuksestaLue lisää »22.1.2018Ilmoittaudu Rovaniemen RakennustarkastuspäivilleLue lisää »28.12.2017Rakentamismääräyskokoelman mittava uudistus 2013-2017 valmisLue lisää »21.12.2017Uudistunut energiatodistusasetus voimaan vuoden alussaLue lisää »

Rakennustarkastusyhdistys RTY ry.

RTY on perustettu vuonna 1962.
Yhdistys toimii kuntien rakennusvalvontahenkilöstön välisenä yhdyssiteenä, työskentelee rakennusvalvontaan kuuluvien eri alojen ja työmuotojen kehittämiseksi ja yhdenmukaistamiseksi sekä jäsentensä ammatillisen kehityksen edistämiseksi.

RTY:n jäsenmäärä vuoden 2017 lopussa oli 726.

Tutustu toimintaan:

Rakennustarkastusyhdistys RTY ry  yleisesite

Rakennustarkastusyhdistyksen säännöt

kANSI_NETTIIN_rAKENNUSTARKASTUSYHDISTYS.jpg

RTY:n strategia 2019--2023

Ajankohtaista

Avoimia työpaikkoja Helsingissä, Lahdessa ja Siilinjärvellä (26.03.2018)
Helsingin kaupungin kaupunkiympäristön toimiala etsii tarkastusinsinööriä, Lahden rakennusvalvonta rakennustarkastajaa ja valvontainsinööriä ja Siilinjärven kunta..

Rakennusalan ammattilaiset kokoontuvat Rovaniemellä (13.03.2018)
Rovaniemen kaupunki tiedottaa Rakennusalan ammattilaiset kokoontuvat Rovaniemellä – luvassa kiinnostavia puheenvuoroja 13.3.2018 9:32 Ensimmäistä kertaa..

Koulutuskiertue rakennusten paloturvallisuusasetuksesta (14.02.2018)
Osana rakentamismääräyskokelman uudistusta asetus rakennusten paloturvallisuudesta tuli voimaan 1.1.2018. Uuden asetuksen lähtökohtana on nykyisen rakenteellisen..